Navigation Menu

river island.


18 opmerkingen:

  1. Wat een gave broek.

    Je banjer aan de zijkant loopt over je foto's heen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa de breedte van je foto vind ik echt fijn! Kijkt heel lekker, haha. Wat een toffe outfit heb je aan en vooral je schoenen zijn awesome, wauwie. Je broek vind ik overigens ook heel erg leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's! Ik vind je outfit ook erg leuk, vooral je broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, prachtige foto's en je broek is zoo leuk! En je layout is ook gaaf <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke look gaaf die shoes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat soort sandalen staan ook al een tijdje op mijn verlanglijstje :) Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah ik vind je broek eigenlijk het leukst, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je broek en schoenen zij zo mooi! Staat je goed zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke broek draag je zeg, ik wordt er helemaal happy van! Ik heb soortgelijke maar dan met een ander printje en had ik laatst aan naar school; oh wat zat dat lekker zeg. Alsof ik met een fashionable joggingsbroek op school liep - IDEAAL als je het mij vraagt. Ik vind je nieuwe fotoformaat echt súpermooi, past perfect bij de rest van je blog en layout. Ik zeg erin houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die broek is gaaf! Ideaal voor de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooooh je broek, zo gaaf! :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een mooie foto's Mich, ze zijn ook lekker groot maar niet té groot. Dus gewoon perfect! Die eerste foto is vooral erg leuk en vrolijk, ik vind je broek heel erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die broek is echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gave broek zeg. Ik wou dat ik extra studie financiering kreeg, haha! Foto formaat is erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wauw die schoenen zijn echt perfect! Staan mooi onder deze outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt alles aan deze outfit is geweldig! De broek en de schoenen gaan zo goed met elkaar, twee verschillende stijlen! Echt heel tof!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuke outfit en mooei foto's liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡