Navigation Menu

Richmond upon Thames

Gisteren was ik voor de tweede keer in Richmond, wat tien minuutjes met de bus hier vandaan ligt. Heel chill, want het is echt een súper mooi plaatsje met een hoop leuke winkels en restaurantjes. De vorige keer had ik m'n camera weer eens niet bij me, maar gisteren gelukkig wel! Ook ben ik sinds vorige week begonnen aan het boek "Running with the mind of meditation", wat echt een aanrader is als je interesse hebt in hardlopen/joggen, mediteren, of allebei! Heel leerzaam, én leuk om te lezen. Ik neem het echt óveral mee naartoe haha :):)

4 opmerkingen:

  1. Ah wauw, wat heb je weer mooie foto's gemaakt. Volgens mij heb je het goed naar je zin daar in Engeland! Je broek ziet er trouwens tof uit :) Lekker comfy outfit. Londen lijkt me echt zo leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah wauw you foto's zijn altijd zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er leuk uit daar, vind het echt tof dat je steeds foto's deelt uit Londen, levert het mij ook nog wat zwijmelmomentjes op, haha! Je broek lijkt me echt heerlijk zitten, comfy yet cute :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡